Direct people - rekrutujemy z pasją

O firmie

FAQ – pytania i odpowiedzi

1. Gdzie można znaleźć nasze oferty pracy?

Wszystkie oferty pracy znajdują się na naszej stronie internetowej i na innych podobnych portalach. Informacje na temat danej oferty można również uzyskać telefonicznie.

2. W jakich sektorach Direct People oferuje prace?

Oferty pracy można znaleźć w takich sektorach jak:

  • Budownictwo,
  • Inżynieria,
  • Logistyka,
  • Produkcja,
  • Przemysł metalowy.

3. Jak długo trwa wyjazd?

Okres zatrudnienia wynosi min. 6 miesięcy – dokładne informacje podajemy przy podpisaniu umowy. Osobom zainteresowanym dłuższą współpracą umowy są przedłużane automatycznie.

4. Jakie są wymagane dokumenty?

Kandydaci są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów:

  • aktualny dowód osobisty/paszport z aktualnym zdjęciem,
  • numer konta walutowego/holenderskiego,
  • BSN numer (jeśli jest w posiadaniu),
  • zaświadczenie o niekaralności.

5. Czy pracując przez Direct People jestem ubezpieczony?

Każda osoba legalnie zatrudniona w Holandii jest ubezpieczona w jednej z holenderskich firm ubezpieczeniowych. Koszt ubezpieczenia zależy od wieku i funkcji kandydata.

6. Jak wygląda system wypłacania wynagrodzenia?

Od roku 2012 funkcjonuje u nas system wynagrodzenia w 13 periodach. W każdym miesiącu następuje wypłata danej periody. Dokładne informacje uzyskacie Państwo w biurze przy podpisaniu umowy.