Direct people - rekrutujemy z pasją

Blog

  • 20
    Jan

    Internetowe zawody

    Dodano 20 January 2014 przez Katarzyna Kulisz
    1 Flares Facebook 1 Twitter 0 Google+ 0 LinkedIn 0 1 Flares ×

    Internet to kopalnia pomysłów i dostęp do wiedzy za darmo. W sieci można być biernym „oglądaczem” lub aktywnym serferem. Medium wykorzystywane jest także do szukania pracy i do zarabiania. Można pracować zdalnie i zarabiać w sieci wygodnie!

     

    Internetowe profesje

     

    Rozwój Internetu i urządzeń mobilnych tworzy nowe, opłacalne zawody. Wśród nich znajduje się:

     

    1. BLOGER – pisanie to sposób na biznes. Jeśli to Twoja pasja i sposób na samorealizację, przy okazji możesz na tym zarobić albo dorobić do pensji. Blogować można po pracy, w pracy lub na cały etat. Blogowanie to nie tylko praca, to sposób na życie. Gdy teksty są chwytliwe i błyskotliwe, są czytane z zainteresowaniem. Tematy intrygujące oraz kontrowersyjne i kontrastowe budzą ciekawość. Na blogu można zamieszczać płatne reklamy. Dodatkowa współpraca z portalami i obejmowanie patronatem medialnym branżowych wydarzeń podnosi rangę i prestiż bloga. Reklama internetowa rozwija się dynamicznie i coraz więcej osób poszukuje usług i produktów w sieci i tam robi zakupy. Dlatego to studnia możliwości! Blog to uzupełnienie sklepu internetowego. Bo jeśli sprzedajesz, np. sprzęt wędkarski, dobrze jak jeszcze udzielasz porady. Bloger to zawsze głównie pasja!

     

    2. FACEBOOKER – rozwój mediów społecznościowych jest niezaprzeczalny. Social media jest wykorzystywany w kampaniach reklamowych oraz sprzyja popularności firmy i jej portalu. Profil firmowy na FB to już konieczność. Facebooker to pracownik od FB, który dba o atrakcyjność profilu i odpowiada na komentarze użytkowników, czyli ma kontakt z potencjalnym zainteresowanym tematyką. Prowadzi profil i korespondencję FB. W pracy niezbędna jest kreatywność, umiejętność pisania tekstów na każdy temat i przygotowywania grafiki. Facebooker dodaje posty systematycznie, np. 1 post raz w tygodniu albo jeden dziennie. Najlepsza pora publikacji to rano lub wieczorem, kiedy masz użytkowników. Najbardziej przyciągają uwagę fotografie – sam tekst to za mało. Nowych fanów zdobędziesz dzięki aktywności i konkursom, a zwłaszcza z nagrodami.

     

     3. E-SPRZEDAWCA – coraz więcej osób przegląda oferty i kupuje przez Internet. Dlatego sklep internetowy to opłacalny i nowoczesny sposób na biznes. Możesz zarządzać nim z domu. Musisz mieć tylko stronę i wprowadzone produkty z opisami, aby zarabiać. Nie musisz mieć magazynu. Nawiąż współpracę z wybranymi dostawcami i wysyłkę zlecaj bezpośrednio od nich.

     

    4. AUKCJONER – dodatkiem do sklepu online są aukcje na allegro. Możesz tam wystawić przedmioty i prowadzić transakcje. Na aukcji ważny jest mocny tytuł, wyraźne i duże zdjęcia oraz maksymalne opisanie produktu z wyróżnieniem najważniejszych zalet i atutów. Obsługiwać allegro możesz bezpośrednio z domu. Ważne są komentarze, więc im więcej pozytywnych transakcji, tym Twoja popularność i wiarygodność rośnie. A odnosisz sukces, gdy organizujesz promocje i dbasz o każdego klienta. Zwłaszcza ten online powinien być zadowolony, ponieważ jego komentarz przyciąga następnych.

    Wioleta Nowicka

1 Flares Facebook 1 Twitter 0 Google+ 0 LinkedIn 0 1 Flares ×